نیازمندی های رایگان خرید و فروش کالا - ادکوک
نیازمندی های رایگان خرید و فروش کالا - ادکوک
هیوندای گرنجور ۲۰۲۳

هیوندای گرنجور ۲۰۲۳ تجربه ای متفاوت ازخودروهای لوکس کره ای

هیوندای گرنجور ۲۰۲۳ :

هیوندای از جدیدترین نسخه سدان پرچمدار خود رونمایی کرد.خودروی نسل هفتم هیوندا که در بازار داخلی کره جنوبی گرنجور و درخاورمیانه بانام آزرا شناخته می شود ترکیبی از طراحی مدرن و نوستالژیک می باشد که از بسیاری جهات شبیه به گرنجور مدل ۱۹۸۶ است.البته شاید این شباهت در نگاه اول زیاد به چشم بیننده نیاید اما این کمپانی همان طراحی نوستالژیک اتومبیل های سالون خود را در این مدل به شکلی مدرن پیاده سازی کرده است.در ادامه تصویری از گرنجور مدل ۱۹۸۶ برای مقایسه بهتر ظاهر آن با مدل ۲۰۲۳ آورده شده است.

 

Grandeur1986

 

گرنجور ۲۰۲۳ ظاهری منسجم و هجومی دارد.  چراغ های ال ای دی نازک قسمت جلو و عقب ، عرض خودرو را به صورت کامل پوشش می دهند.اگزوز این سالون باشکوه مخفی شده تا به همراه دستگیره درها و شیشه های بدون درز آن به ظاهر بی نظم آن کمک کند.جدیدترین زبان طراحی هیوندای که برای اولین بار  در Ioniq 5 دیده شد به درستی در این مدل پیاده سازی شده است.

 

آزرا 2023

 

هیوندای فضای داخلی را “واحدی برای آرامش و ریکاوری” می نامد.داشبورد این خودرو طراحی بسیار زیبا و مدرنی دارد که دو صفحه بزرگ از وسط آن به شکلی بسیار زیبا بیرون آمده  و در زیر آنها یک صفحه دیگر برای سیستم کولر آن تعبیه شده که بایک دریچه هوا و چندین کلید فیزیکی از هم جدا شده اند.

نورپردازی زیبا کیفیت بالای مواد استفاده شده در داشبورد این خودرو را به خوبی برجسته می‌کند، تزئینات ستون ها  ، درها  و پارچه صندلی از چرم ناپا(نوعی چرم مرغوب و گران قیمت)است. استفاده از مواد آلومینیومی روی داشبورد و نوارهایی از چوب واقعی حس خوبی را به راننده منتقل می کند . هیوندای برای جلوگیری از شلوغی بیشتر کنسول میانی تغییر دنده را به کنار فرمان منتقل کرده است.

 

گرنجور 2023

دیزاین داخلی که در گرنجور ۱۹۸۶ پیاده سازی شده بود به طور نامحسوس در این مدل نیز دیده می شود.طراحی فرمان خودرو الهام گرفته از همان مدل اولیه و بسیار به آن شباهت دارد . البته پنجره ها و ستون های خودرو ممکن است حسی شبیه به کابین فورد سیرا داشته باشند اما در واقع این خودرو محصول کمپانی هیوندااست و نه فورد.

هنوز اطلاعاتی از پیشرانه ها منتشر نشده است.امامدل ۲۰۲۲  با موتورهای چهار و شش سیلندر توربوشارژ هیبریدی به بازار عرضه شده است. مطمئناً دور از انتظار نیست که فرض کنیم  هیوندا با یک مدل هیبریدی بازگشته است، اگرچه ممکن است برقی‌سازی بیشتر موجب شود تا این خودرو در قالب یک نسخه الکتریکی به بازار ارائه شود.طبق شنیده ها قرار نیست Grandeur در اروپا فروخته شود، اما مدل جدید هیوندا مهر تاییدی بر تکنولوژی پیشرفته خودروسازی در کمپانی هیوندای است.

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *