نیازمندی های رایگان خرید و فروش کالا - ادکوک
نیازمندی های رایگان خرید و فروش کالا - ادکوک
نمایشگاه خودروی لس آنجلس

در نمایشگاه خودروی لس آنجلس چه می گذرد؟(۲۰۲۲)

نمایشگاه جهانی خودرو در مرکز همایش های لس آنجلس برای اولین بار بعد از همه گیری ویروس کرونا از تاریخ ۱۸ نوامبر لغایت ۲۷ نوامبر ۲۰۲۲ برگزار می شود.این نمایشگاه برای اولین بار در سال ۱۹۰۷ میلادی برگزار شد و از آن زمان تا کنون به عنوان یکی از تاثیر گذارترین نمایشگاه های خودرو در سطح جهانی شناخته می شود.این پلتفرم جهانی فن آوری نوآوری و صنعت به مدت ۱۰ روز کامل بر روی عموم مردم و اینفلوئنسرهای صنعت خودرو باز است.علاوه بر این برگزاری این نمایشگاه  چند صد میلیون دلار به اقتصاد محلی لس آنجلس کمک می کند.

برخی از جذاب ترین خودرو های ارائه شده در نمایشگاه لس آنجلس ۲۰۲۲ :

 

هیوندای Ioniq 6 :

امسال رونمایی از خودرو های برقی در نمایشگاه خودروی لس آنجلس موجب شد تا این مدل از خودروها بیشتر مورد توجه عموم قرار گرفته شوند.هیوندای loniq6 در اوایل سال ۲۰۲۲ معرفی شد اما این کمپانی خودروساز کره ای برای اولین بار از این خودرو در نمایشگاه لس آنجلس رونمایی کرد.

 

نمایشگاه خودرو لس آنجلس
2023 Hyundai Ioniq 6 | photo by Christian Lantry

 

هامر الکتریکی (Hummer EV) :

خودروی الکتریکی ارائه شده توسط کمپانی هامر در اندازه ای بسیار بزرگ رونمایی شد. این خودرو آنچنان قدرتمند است که می توان با هامر واقعی آن را مقایسه کرد و حتی می توان گفت که با آن مطابقت دارد.هامر الکتریکی (EV) 819 اسب بخار قدرتدارد وزن آن ۱۱۵۰۰ پوند و ۳٫۵ ثانیه طول می کشد تا به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ثانیه برسد.

 

هامر الکتریکی

 

تویوتا کانسپت کراس اور الکتریکی (Toyota crossover concept) :

تویوتا کانسپت کراس اوور الکتریکی جدیدی را در لس آنجلس معرفی  کرده که به دنبال شاسی بلند bZ4X وارد بازار خواهد شد. این شرکت می‌گوید که «نگاهی اجمالی از آنچه در آینده می‌تواند داشته باشد، ارائه می‌کند، زیرا تویوتا چشم‌انداز ماشین های الکتریکی خود را گسترش می‌دهد.

تویوتا کانسپت کراس اور الکتریکی (Toyota crossover concept)

 

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *